Daļai skolēnu ir grūtības pieņemt karjeras lēmumu daudzveidīgo interešu un spēju dēļ, taču, pamatojoties uz zināšanām par sevi, jaunietis var īstenot visaugstākos profesionālos izaicinājumus. Integrējot karjeras izglītību citu mācību priekšmetu saturā, varam nodrošināt tā sasaisti ar reālo dzīvi un praktisku darbošanos. Šoreiz tās bija trīs jomas – bioloģija, vizuālā māksla un karjeras izglītība.

Bioloģijā 8.c klases jaunieši iepazinās ar ģenētikas jēdzienu, konkrētu pazīmju pārmantojamību savā radu saimē un ciltskoku veidošanas pamatprincipiem. Starpdisciplīnu uzdevums bija patstāvīgi veikt sava ģimenes ciltskoka izpēti, pētot konkrētu pazīmi – radinieku profesijas. Uzzināt papildus informāciju par saviem tuviniekiem, izvērtēt šo personu spēju un profesionālā jomā iegūtu prasmju pārmantojamību no paaudzes paaudzē. Šis projekts ir lielisks rīks savu nākotnes nodomu izvērtēšanā un karjeras lēmumu pieņemšanā. Vizuālajā mākslā, kombinējot dažādas tehnikas, ievērojot popkultūras principus, jaunieši izveidoja savas ģimenes profesiju ciltskoku.

Ieskatam par paveikto aicinām ieskatīties bilžu galerijā!